torstai 5. huhtikuuta 2012

Moikkamoi :)
Ei oo taas kerenny vissiin hetkeen tänne kirjotella , niin nyt voisin tähän jotain kirjottaa samalla ku oon autossa menos kohti Espoota y0 ! Eli emmi on lähtenyt Teneriffalle tiistaina ja jätti mut tänne Suomeen :( Mutta onneks meki nyt sitte lähettiin tänne Espooseen vähä serkkuja kattomaan ja muutenki ku on loma ja kaikki. Mutta emmä oikeen tiä mistä kirjottelisin , ku ei oo oikeen tapahtunu mitään mistä pitäis kirjotella..Tosiaan tehtiin emmin kans niiiiin hyvä kakku viime viikonloppuna ku emmin työ tuli paulus ja valtteri. Eli niil oli siis synttärit ja päätettiin tehä niille kakku :D ! okei, ehkä se vähä kusas , mutta kyllä kai se ny ihan syötävää oli, huom kai. Sitte sunnuntaina oli emmin lenttisturnaus, jota menin kattomaan , ne voitti kaks peliä ja yhen hävis aika huonolla pelillä..mutta semmosta se on, kyllä joskus pitää myös hävitä! Maanantai aamulla mulla oli maha kipee, enkä sitte jaksanu raahautua kouluun sen takia, mutta illalla kyllä treeneihin menin :p rakkaudest lajiin <3 sitte illalla me mentiin vielä äiteen kans käymään siel emmillä ja meillä oli suunnitelma, että otetaan niitten passit niin ne ei pääse lähtemää ;) khehe, oke ei me sitte otettu niitä JA NYT NE ON VAAN OTTAMAS SIEL AURINKOO JA RUSKETTUMASSA !! oon vähä kateellinen ...:( mutta onneksi me mennään syyslomalla sitte emmin perheen kans uudestaa ulkomaille, oioi! Mä en jaksa odottaa niin kauas. Oho, rupesimpa mä kertomaan tässä paljon kaikkee , mutta hope so jaksatte edes lukee !

<3 : Sannna
mä tiedän että ollaan söpöjä :)

ps. mulla on ikävä emmiä, oikeesti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti